close ZATVOŘIT OKNO

Často kladené otázky

Doručení

Jaká je dodací lhůta?

Na Gravurado se objednávky standardně doručují do pěti (5) pracovních dní, přičemž 48 hodin trvá samotná výroba produktu. Produkt se začne vyrábět až po úhradě Vaší objednávky. Poté je objednávka předána InTime nebo do Zásilkovny, anebo kurýrovi České pošty. Zásilka bude následně doručena v rozmezí 1–4 pracovních dní.

Kolik stojí poštovné?

Při dodání Vaší objednávky v rámci České republiky je účtováno poštovné ve výši 70 Kč. Na velikosti a hmotnosti objednávky nezáleží, cena zůstává stejná.

Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?

Stav Vaší objednávky si můžete kdykoliv ověřit ve Vašem kontě, pod položkou „moje objednávky“. O vyhotovení a doručení objednávky Vám zašleme automatický email, ve kterém najdete číslo Vaší objednávky. Dále Vám zašleme odkaz na možnost sledování Vaší zásilky a také kontakt na přepravní společnost. V den doručení zásilky společnost InTime, Zásilkovna i Česká pošta pošle SMS na Váš mobilní telefon.

Je možné expres dodání zboží?

V současnosti tuto službu nenabízíme

Je možné dodat zásilku v přesně stanovený termín?

Ano, zásilku je možné dodat i ve stanovený termín. Minimální délka dodání zásilky je však 5 pracovních dní (od objednání až po úhradu Vaší objednávky). 
Pozdržení dodání – po dohodě s Vámi umíme také zásilku pozdržet a následně 5 dní před stanoveným termínem zařadíme objednávku do výroby, aby byla dodána ve Vámi požadovaný termín

Doručujete objednávky i do jiných zemí?

Momentálně nabízíme doručení v rámci České a Slovenské republiky.

Můžu si zboží objednat v kamenném obchodě?

V případě potřeby vyzvednutí objednávky osobně, jsme zařadili do nabídky Zásilkovnu. Vaši objednávku si můžete nechat doručit do výdejního místa a potom si ji dle potřeby vyzvednout do 7 dní. Bohužel, v kamenném obchodě zboží objednat nelze. Objednávky přijímáme pouze on-line. Jsme online obchod.

 

Objednávka

Jak objednat?

Objednání produktu na Gravurado je velmi jednoduché. Vyberte si produkt a zadejte vlastní texty. Pokud máte produkt hotový, přidejte produkt do košíku.  Váš výtvor se nachází v nákupním košíku, který se nachází v pravé horní části stránky. Následně stačí zvolit do pokladny a postupovat podle objednávkového procesu.

Je možné objednávku dodatečně změnit?

Ano, objednávku je možno změnit. Pokud objednávka ještě nebyla zaražená do výroby, tak je možno změnit texty, adresu doručení, fakturační adresu anebo upravit telefonický kontakt. Pokud již byla objednávka zařazena do výroby, pak už je jen možné upravit adresu pro doručení, fakturační adresu nebo telefonický kontakt. Upravit produkty již není možné.

Mohu si objednat také produkt bez individualizace?

Ne, momentálne nenabízíme tuto možnost. 

Jak dlouho trvá výroba mé objednávky?

Výroba objednávky na Gravurado trvá přesně 48 hodin anebo dva dny od přijetí Vaší objednávky a následné úhrady. Objednávky, které jsou objednané, ale neuhrazené, nejsou zařazené ihned do výroby. Čekáme na Vaši platbu a až potom objednávky přesouváme do výroby. Po připsání platby na náš účet je objednávka okamžitě zařazená do výroby.

 

Reklamace

Jaké mám právo na vrácení zboží?

Pokud nejste spokojení s doručeným produktem a chyba je na naší straně (např. poslali jsme Vám poškozený produkt, nesprávné gravírovaní, jinou barvu apod.), prosíme bezodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na info@gravurado.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.

Můžu zboží vrátit i když je všechno v pořádku, jen už o zboží nemám zájem?

Pokud je Vámi navrhnutý produkt v pořádku, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete.
Jelikož jsou naše ceny velmi příznivé, už nemáme prostor na jakoukoliv výměnu zboží. 
I v tomto případě nás však neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 228 880 582 nebo na e-mail: info@gravurado.cz a pokusíme se najíst nějaké řešení.

Jak mám všeobecně postupovat při vrácení zboží?

Při jakékoliv reklamaci nás bezodkladně kontaktujte na telefonním čísle +420 702 193 239 nebo na e-mail: info@gravurado.cz. Pokud se domluvíme na vrácení zboží, postupujte následovně:

1. Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
2. Do zásilky vložte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
3. Balík zaneste na poštu. Balík musí být zaslaný doporučeně. Doručenku z pošty prosím nafoťte nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na info@gravurado.cz 
Dodací Adresa: Gravurado CZ, Nerudová 85, 82104, Bratislava, Slovenská republika

4. Až nám zásilka přijde, zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, rádi Vám vrátíme finance nebo vyrobíme nový produkt. Bude záležet na jakém řešení Vaší reklamace se dohodneme

Jak mám postupovat, když jsme se dohodli na vrácení financí?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle 228 880 582 nebo na e-mail: info@gravurado.cz. Pokud se dohodneme na vrácení financí, budeme požadovat číslo objednávky, bankovního účtu/IBAN, SWIFT kód. Následně Vám, v co nejbližším termínu, peníze vrátíme. Nejdéle však do 14 pracovních dní.

Jak mám postupovat, pokud jsme se dohodli na opětovné výrobě objednávky?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte na telefonním čísle 228 880 582 nebo na e-mail: info@gravurado.cz. Pokud se dohodneme, že Vám objednávku vyrobíme znova, budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám vyrobíme objednávku, která by Vám měla být doručena do pěti pracovních dní.

Důležitá informace: Nikdy nám neposílejte produkty, bez toho, abyste nás předtím kontaktovali a informovali nás o Vaší nespokojenosti či požadavku. Může se stát, že vrácené produkty nedostaneme, nebudeme vědět k jaké objednávce je přiřadit apod. V tomto případě Vám nebudeme moc vrátit finance, či vyrobit nový produkt. Díky tomuto se může stát, že vy i my budeme nespokojení. Naším hlavním cílem je Vaše spokojnost. Děkujeme za pochopení.

 

Platba

Jakým způsobem můžu za objednávku zaplatit?

Na Gravurado je možné uhradit objednávku následujícím způsoby:

1. Převodem na účet – při platbě převodem na náš účet je důležité, aby byly správně vyplněny bankovní údaje, cena objednávky a variabilní symbol. Variabilním symbolem je číslo Vaší objednávky. Prosíme, překontrolujte si, zda máte všechny údaje správně vyplněné, abychom předešli případným komplikacím.

Při tomto způsobu platby je objednávka zařazená do výroby až po připsání Vámi zaplacené částky na náš bankovní účet, což může trvat až dva pracovní dny. Pokud potřebujete, aby byla Vaše objednávka zařazena do výroby rychleji, prosím, pošlete nám „potvrzení o úhradě“ na email: info@gravurado.cz

2. GoPay

Co mám dělat, pokud mám problém se zaplacením?

Pokud při platbě dojde k neočekávané události anebo nevíte, zda úhrada proběhla úspěšně, neváhejte nás kontaktovat na email: info@gravurado.cz anebo telefonicky na tel. čísle 228 880 582

Je možné za objednávku zaplatiť aj dodatočne na faktúru?

Bohužiaľ, túto možnosť momentálne neponúkame. Objednávku treba uhradiť prostredníctvom platobných metód, ktoré ponúkame.

Omylom som zaplatil/a za objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

Ak ste uhradili objednávku dvakrát, prosíme kontaktuje nás prioritne na náš e-mail: kontakt@gravurado.cz Do e-mailu uveďte číslo vašej objednávky, hodnotu objednávky, číslo vášho účtu v IBAN tvare so SWIFT kódom a informáciu, že ste uhradili objednávku viac ako raz. Preveríme úhrady a po overení dvojitej platby, vám obratom pošleme financie späť na účet.